Friday 17 February 2012

Winney the Pooh emigreert

We weten allemaal dat Paddington Bear, afkomstig uit de Darkest Peru, een reislustige beer is.
Maar nu is ook Winney the Pooh op reis gegaan.

Als we foto's maken is het leuk om de kinderen iets te kunnen geven. Vaak geven we een fles water, soms vragen de kinderen om 'dollar, dollar'. Natuurlijk is het laatste wat we willen dat we de kinderen aan leren om te 'bedelen' zoals we dat vaak zien in andere landen.
Daarom heb ik van huis een aantal Pooh Bears (en een verdwaalde Eeyore) meegenomen.


Die ene Eeyore hou ik nog even voor mezelf, ezels zijn ze hier wel aangewend - en ik weet niet of de kinderen oude humeurige knuffel ezels wel leuk vinden. Ik wil natuurlijk dat onze knuffels een goed tehuis krijgen. Een beer is natuurlijk wel iets anders.

In mijn camera tas heb ik een paar Pooh Bears gestopt.
Gisteren heb ik de eerste twee Pooh's een nieuw thuis kunnen geven. Het is natuurlijk wel de vraag of de kinderen hier in Afghanistan iets weten van Pooh Bear, maar het is een innemende persoonlijkheid en dat was al af te lezen van de gezichten.



1 comment:

  1. Hoop dat nog meer Pooh-bears een warm thuis vinden !Ellen

    ReplyDelete