Wednesday 1 February 2012

Al een paar dagen ben ik voorbereidingen aan het treffen voor mijn terugkeer naar Kunduz in Afghanistan. Intussen is mijn paspoort (bijna) verlopen en moet ik dus een nieuw paspoort aanvragen en een nieuw visum.



Tot nu toe heb ik daarvoor drie ritjes naar den Haag gemaakt.
De eerste keer was ik net te laat want het paspoort loket sluit om 12.30 en omdat mijn vlucht vanuit Istanbul vertraagd was klopte mijn planning dus net niet meer.
Afgelopen maandag weer naar Den Haag en het nieuwe paspoort aangevraagd. Dankzij een extra verzoek van IPOL heeft BuiZa haast gemaakt en kon ik dinsdag terug naar Den Haag om mijn nieuwe paspoort op te halen.
Het was niet alleen bijna verlopen maar het was ook bijna vol met exotische stempels.


En toen door naar de ambassade van Afghanistan in Den Haag voor het nieuwe inreis visum.
Die hebben natuurlijk ook even de tijd nodig om te overwegen of ze me wel terug willen hebben in hun mooie land. Dus, als het goed is, kan ik morgen in Den Haag mijn nieuwe paspoort met een nieuw visum ophalen. Dat gaan we doen.



Als dat allemaal lukt kan ik zo snel mogelijk weer terug vliegen naar Kaboel en vandaar naar Kunduz.

1 comment:

  1. Goede reis lieve pooh-beertjes ,hoop dat jullie
    een lief vriendje in Afghanistan vinden !

    Ellen

    ReplyDelete