Thursday 29 March 2012

Verkeerspolitie en autogordel

Ik heb toch maar besloten vrienden te worden met de Verkeerspolitie ! Je weet maar nooit met die lui met die grote s;pijkers aan hun verkeersregel batons (zie mijn berichtje van 25 maart).
Nu zijn de banden van onze auto's wel speciale banden waarop je door kan blijven rijden als ze lek worden geschoten, maar ik blijf toch maar aan die stokken met scherpe spijkers denken. Die zouden ze ook voor andere doeleinden kunnen gebruiken !
Bij de poort van de verkeerspolitie werd ik hartelijk ontvangen en wilde men perse met mij op de foto.
Sorry, de benen missen in de foto maar ja. De Kalashnikov staat er wel helemaal op en daar gaat het bij een echte Afghaan immers om.


Iets verder op op het terrein stond het wrak van deze politie auto.


Was dit het moment om, in het kader van mentoring, het te hebben over de voordelen van autogordels ?
Nee vandaag maar niet - ik blijf maar denken aan die spijker !

No comments:

Post a Comment