Friday 2 March 2012

Eeyore dag

Vandaag is een echte Eeyore dag.
Het had zo mooi kunnen zijn, de zon schijnt of eigenlijk scheen.
Verwacht vandaag geen literaire hoogstandjes, voor zover ik daartoe al instaat zou zijn. Ik heb al mijn inspiratie/kruit al verschoten.


Vandaag binnen gezeten om de maandelijkse rapportage over CPJP Kunduz aan het hoofdkwartier in Kabul op te stellen. Je weet wel zo iets waar je uren aan werkt en waarvan slechts een paar zinnen het overleven op hun lange, lange , lange, te lange weg naar Brussels.
Eeyore heeft eens heel wijselijk opgemerkt over de ander dieren:
"No brain at all, some of them", "only grey fluff that's blown into their heads by mistake".

Gelukkig hebben mijn vrienden hier in het 100 Acre Wood van Kunduz me geholpen om de (verloren) gegevens voor de rapportage bij elkaar te zoeken. Die gegevens van trainingen, mentor gesprekken en andere activiteiten worden soms verloren, net als de staart van Eeyore. Zelfs het paarse strikje dat Eeyore in zijn start draagt kan het geheel niet echt opvrolijken. En ik betwijfel of ze daar in Brussel gesteld zijn op paarse strikjes. 

No comments:

Post a Comment