Thursday 24 May 2012

Onderweg

Ik ben, voor de laatste keer, onderweg naar Afghanistan.
De laatste week ben ik zowat de hele aard kloot rond geweest dus het vliegen komt me nu een beetje mijn strot uit, maar ja, het hoort erbij.
Het is vandaag helder weer dus ik had een prachtig uitzicht.


Eerst vlogen we, nog betrekkelijk laag, over de Arena. Nu ben ik niet zo'n voetbal fan maar het is toch wel leuk, bijna MaduroDam.


Even later, dat is toch wel erg mooi, de vesting Naarden.


En toen, na prachtige uitzichten over de randmeren en de Veluwe, een blik op Paleis het Loo. Maar we zaten toen al zo hoog dat de foto niet echt scherp meer is.

Die prachtige inzichten herhaalden zich bij het naderen van Istanbul.


Echt heel mooi. De groene plek is het Top Kapi paleis. En je ziet de strepen in het water van alle 'water bussen' het openbaar verver systeem van Istanbul. Jammer dat ik niet een stop over kan maken (misschien op de terugweg!!).

Nu wachten op mijn aansluiting naar Kaboel waar ik morgen om 10 uur 's ochtends hoop aan het komen.
Hopelijk is het ook helder als we Kaboel naderen, kan ik misschien ook een paar foto's van Kaboel nemen. Maar de luchtvervuiling zal daar wel een stokje voor steken.

1 comment:

  1. Hallo Peter, hoop dat je een goed laatst verlof heb gehad! Tot over een paar weken.
    (Jammer van de eerste foto van dit bericht......:-))....)

    ReplyDelete